SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

TEL. 609 569 482

FAKTURA Z ODROCZONYM TERMINEM PŁATNOŚCI 14 DNI DLA PLACÓWEK PUBLICZNYCH
Zapisz się, aby otrzymywać informacje o nowościach i promocjach
Produkt dnia
Bryły geometryczne 40 szt.
Bryły geometryczne 40 szt.
49,00 zł 39,84 zł
szt.
Figurki do samodzielnego budowania
Figurki do samodzielnego budowania
132,00 zł 107,32 zł
szt.
Przeciwieństwa układanka edukacyjna
Przeciwieństwa układanka edukacyjna
36,00 zł 29,27 zł
szt.
Huśtawka do balansowania
Huśtawka do balansowania
217,00 zł 176,42 zł
szt.
Tablica dwustronna
Tablica dwustronna
99,00 zł 80,49 zł
szt.
Joga - trening uważności dla dzieci
Joga - trening uważności dla dzieci
178,00 zł 164,81 zł
szt.
Domino XXL
Domino XXL
149,00 zł 121,14 zł
szt.
Liquid shapes kształty sensoryczne
Liquid shapes kształty sensoryczne
158,00 zł 128,46 zł
szt.
Sketchy gra Kalambury Odgadnij co narysuję
Sketchy gra Kalambury Odgadnij co narysuję
158,00 zł 128,46 zł
szt.
Miękka kostka sensoryczna
Miękka kostka sensoryczna
99,00 zł 80,49 zł
szt.
Piankowe kręgle puszki
Piankowe kręgle puszki
115,00 zł 93,50 zł
szt.
Piłki sensoryczne dotykowe 6 szt.
Piłki sensoryczne dotykowe 6 szt.
128,00 zł 104,07 zł
szt.

Pakiet gier do Magicznego dywanu EDU

Dostępność: Skontaktuj się z obsługą w celu złożenia zamówienia na ten produkt
Cena: 1,00 zł 1.00
Cena netto: 0,81 zł
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: -
Kod produktu: 1681

Opis

W skład pakietu EDU wchodzą następujące gry i zabawy dydaktyczne.

Skojarzenia (4-6) Celem gry jest wskazanie prawidłowego skojarzenia ze zbiorem elementów: obrazów, słów lub liczb. Spośród trzech podanych na dole ekranu odpowiedzi, uczestnik gry wybiera najbardziej logiczne dopasowanie. Za poprawne odkrycie reguły, otrzymuje punkt. Można wybierać poziom trudności zadań.

Cechy gry: ruchowa, edukacyjna
Tematyka: wybór z 7 przedmiotów (matematyka, historia itd.)
Liczba graczy:1-4
Forma: łamigłówka
Liczba tur:od 1 do 4
Przewidywany czas jednej gry:od 5 do 15 minut

 

Karuzela Pytań (4-6)

W kształt koła wpisane są różnokolorowe pola, pod którymi kryją się pytania. Po uruchomieniu gry, koło zaczyna się toczyć. Następnie zatrzymuje się, wyznaczając pytanie, na które odpowiada uczestnik gry. Liczy się czas. Jeśli gracz odpowie dobrze, punktuje. Jeśli źle, czeka go dodatkowe zadanie ruchowe.

Cechy gry: ruchowa, turniejowa, edukacyjna, koncentracja.
Tematyka: wybór z 7 przedmiotów (matematyka, historia itd.)
Liczba graczy:1-4
Forma:quiz
Liczba tur:od 1 do 4
Przewidywany czas jednej gry:od 5 do 15 minut

 

Statki (4-6)

Celem jest zatopienie statku przeciwnika. W jaki sposób? Poprzez udzielanie prawidłowych odpowiedzi na pytania z wiedzy tematycznej obowiązującej w podstawie programowej klas 4-6 szkoły podstawowej. Podczas każdej rozgrywki uczestnik wybiera poziom trudności pytania. Odpowiadając na trudniejsze pytanie, szybciej zbliża się do wygranej.

Cechy gry:ruchowa, turniejowa, edukacyjna, koncentracja.
Tematyka:wybór z 7 przedmiotów (matematyka, historia itd.)
Liczba graczy:bez ograniczeń
Forma:quiz
Przewidywany czas jednej gry:od 5 do 15 minut

 

Piłka nożna (quiz)

Boisko jako miejsce bitwy na wiedzę? Dlaczego nie! Tak, jak w piłce nożnej, w grze liczy się szybkość i trafne decyzje uczestników. Oprócz sprawności fizycznej gracze ćwiczą wiedzę z zakresu przedmiotów obowiązujących w szkole podstawowej. Odpowiadając na szereg pytań quizowych, zdobywają punkty i grają o mistrzostwo turnieju.

Cechy gry:ruchowa, turniejowa, edukacyjna, koncentracja.
Tematyka:wybór z 7 przedmiotów (matematyka, historia itd.)
Zakres:szkoła podstawowa 4-6
Liczba graczy:1-4
Forma:quiz
Przewidywany czas jednej gry:od 5 do 15 minut

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Safe Buy
Sklep internetowy od home.pl