PRZERWA URLOPOWA 15.07 - 31.07.2021

ZAMÓWIENIA ZŁOŻONE W TYCH DNIACH  ZOSTANĄ ZREALIZOWANE 1.08.2021

FAKTURA Z ODROCZONYM TERMINEM PŁATNOŚCI 14 DNI DLA PLACÓWEK PUBLICZNYCH
Zapisz się, aby otrzymywać informacje o nowościach i promocjach
Submit
Produkt dnia
Sensoryczne krążki 10 szt.
Sensoryczne krążki 10 szt.
248,00 zł 201,63 zł
szt.
Litery alfabetu z głębokim wyżłobieniem XXL
Litery alfabetu z głębokim wyżłobieniem XXL
434,00 zł 352,85 zł
szt.
Memory przestrzenne Zwierzęta
Memory przestrzenne Zwierzęta
178,00 zł 144,72 zł
Klocki drewniane na klik starter NOWOŚĆ
Klocki drewniane na klik starter NOWOŚĆ
69,00 zł 56,10 zł
szt.
Przeciwieństwa fotografie
Przeciwieństwa fotografie
114,00 zł 92,68 zł
szt.
Dopasuj kształty i kolory
Dopasuj kształty i kolory
229,00 zł 186,18 zł
Natura sekwencje maxi
Natura sekwencje maxi
68,00 zł 55,28 zł
szt.
Poduszki sensoryczne otwierane
Poduszki sensoryczne otwierane
102,00 zł 94,44 zł
Półkula do rehabilitacji fi 17,5cm niebieska
Półkula do rehabilitacji fi 17,5cm niebieska
31,00 zł 28,70 zł
szt.
Sortowanie kolorów i kształtów
Sortowanie kolorów i kształtów
72,00 zł 58,54 zł
Muzyczna ośmiornica
Muzyczna ośmiornica
158,00 zł 128,46 zł
Zagroda obora interaktywna
Zagroda obora interaktywna
265,00 zł 215,45 zł
szt.

Autilius Wspólna Uwaga wersja domowa

Dostępność: Duża ilość
Wysyłka w: 30 dni
Cena: 337,00 zł 337.00
Cena netto: 273,98 zł
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 3.33333
Producent: -
Kod produktu: 1466
Pin It

Opis

Program poświęcony jest wspólnej uwadze. Zaburzony rozwój tej umiejętności jest jednym z najwcześniej zauważalnych objawów zaburzeń ze spektrum autyzmu. Korzystając z programu, dzieci uczą się: podążania za kierunkiem wzroku podążania za kierunkiem głowy podążania za gestem wskazywania inicjowania wspólnej uwagi Dodatkowo dzieci ćwiczą: rozumienie ekspresji mimicznych, koncentrację uwagi, samodzielne podejmowanie decyzji, czekanie na swoją kolej, koordynację wzrokowo-ruchową oraz orientację w schemacie własnego ciała.

Gry uwzględniają szczególne potrzeby dzieci z autyzmem. Zostały one zaprojektowane w taki sposób, aby zminimalizować wszelkie czynniki, które w trakcie użytkowania mogą rozpraszać dziecko.

GRAFIKA I ANIMACJE

Mając na uwadze potrzeby dzieci z autyzmem, uprościliśmy nasze animacje i grafiki, aby gry były dla nich przyjazne i łatwe do zrozumienia. Ograniczyliśmy zbędne elementy, dzięki czemu uwaga dzieci kierowana jest na najbardziej istotne informacje.

DŹWIĘKI

Gry Autilius stanowią bezpieczną przestrzeń dla dzieci, które mogą szczególnie rozpraszać się otaczającymi je dźwiękami. Wszystkie pojawiające się w programie dźwięki zostały starannie dobrane z myślą o możliwych problemach sensorycznych małych graczy. Melodie gier są ciche i spokojne, a efekty dźwiękowe delikatne. KOMUNIKATY Zadbaliśmy o to, aby głosy lektorów nie nakładały się na dźwięki programu, a wypowiadane przez nich komunikaty były krótkie i proste. Głównym kanałem komunikacji w programie jest obraz.

KIEROWANIE UWAGI

Projektując nasze gry, scena po scenie rozważaliśmy, na co i w jaki sposób zwrócić uwagę dziecka. W niektórych grach zdecydowaliśmy się na zasłonięcie twarzy gracza elementem graficznym (twarz jest widoczna na ekranie, gdy dziecko korzysta z interfejsu ruchowego). Dzięki temu dzieci lepiej skupiają się na zadaniach i wynoszą więcej korzyści z gier.

DLACZEGO WARTO?

Wiele badań wskazuje na to, że wykorzystanie komputera w terapii osób z autyzmem przynosi bardzo dobre rezultaty. Nauka za pomocą komputera odbywa się w warunkach, które sprzyjają nabywaniu nowych umiejętności. OGRANICZENIE DOSTARCZANYCH INFORMACJI Dzięki kontroli nad tym, co w danej chwili jest prezentowane dziecku, zapobiegamy sytuacji przeciążenia i pozwalamy skupić się na najważniejszych elementach.

SPOWOLNIENIE PRZEPŁYWU INFORMACJI

W rzeczywistych kontaktach wszystko dzieje się błyskawicznie - kierunek wzroku, ekspresje mimiczne i gesty nieustannie się zmieniają. W programie możemy zwolnić, zatrzymać i powtórzyć reakcje, dając dziecku więcej czasu na naukę.

WYRÓŻNIENIE ZNACZĄCYCH ELEMENTÓW

Kolorowe podpowiedzi, poruszające się elementy i sygnały dźwiękowe to świetne narzędzia, które pomagają kierować i skupiać uwagę dziecka.

ZWIĘKSZENIE MOTYWACJI

Korzystanie z komputera dla większości dzieci jest samo w sobie atrakcją. Dodając do tego przyjazne grafiki i animacje oraz zadania w formie zabawy, zwiększamy zadowolenie z nauki i budujemy wewnętrzną motywację do ćwiczenia ważnych dla rozwoju umiejętności.

Oprogramowanie sprzedawane jest na kluczu sprzętowym (USB) wraz z Podręcznikiem Użytkownika, zawierającym podstawy teoretyczne gier oraz szczegółową instrukcję obsługi programu. Do instalacji i obsługi programu nie jest wymagane połączenie z Internetem

Pliki do pobrania:

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Safe Buy
Sklep internetowy od home.pl